torsdag 16. august 2012

Et lite unntak..

...må det være lov å gjøre
Det blir nok ikke mange matinnlegg fra denne kanten
Men syntes dette var verdt unntaket
I går laget jeg nemlig noe som det er verdt å dele

Kyllingkjøttboller med parmesan

Dette blir helt klart en ny middags-favoritt i vårt hjem
Enkelt, sunt og GODT!

Oppskriften er som følger:

1 pk kyllingkjøttdeig
1 gul løk, finhakket 
100g revet parmesan
1 egg
1 1/2 ts salt
1/4 ts pepper
(evt. fritt valgt krydder som passer til kylling; oregano, timian e.l.)
Bland sammen alt og lag boller som stekes i panna noen minutter

Vips - done!



Servert i min favoritt kjøkkenserie, Pillivuyt


Snaaaart helg!
Gleder meg til rolige fridager hjemme med mann og barn :)

Take care!

-Vigdis-

5 kommentarer:

  1. Det hørtes godt ut ja:) Jeg tar imot alle middagstips med takk! :) Hva serverte du til?

    :) God helg!

    kristin

    SvarSlett
  2. Nam nam, snaddermat!! :)
    Synes det er kjekt med mattips, jeg. Går så matlei inni mellom. Er altfor lite kreativ i matveien...

    Og du, grattis med den fineste vasen! ;) GOD natt til deg :)

    SvarSlett
  3. Hei hopp, og tusen takk for hilden inne hos meg :)
    Gratulerer med overstått dag du også!!!

    Middagen så deilig ut! Jeg pleier å lage kyllingboller også, men med kremost i :) En slager hos lille prinsessa....

    Ha en finfin kveld...

    SvarSlett
  4. Heisann :)
    Så utrolig koselig at du fant veien til meg! :)
    Du har en herlig blogg, følger deg også gjerne videre!
    Ha en nydelig helg!

    SvarSlett
  5. Skal prøve disse kakene, ser kjempegode ut! God helg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...