lørdag 19. mai 2012

Ikea - Lenge leve!

Det er aldri kjedelig å gå på Ikea. Og aldri kommer jeg tomhendt hjem. I dag var ingen unntak.

Sannheten er den at drømmegardina var utsolgt på Furuset i går. Og da mener jeg ikke midlertidig utsolgt, men utsolgt for evig og alltid! Ut av sortimentet med andre ord!

Etter en noe uvanlig kort overtalelse (bare jeg sier ordnet "ikea" tror jeg samboer får frysninger, ha ha!) dro vi helt til Slependen i ettermiddag - På gardinjakt! Fant omsider gardinavdelingen og en tom hylle hvor "Fredrika" hadde ligget. Med en god porsjon flaks og litt overtalelse fikk jeg kjøpe utstillingsgardina :) :) LYKKE!


Gleder meg til den blir ferdigsydd 
Fantasiske farger og søte trær til gutterommet
 


Lykter og bordbrikker



Black & White glass




Nå skal vi sprette en god flaske rødt og nyte resten av lørdagskvelden!

Ha en fin kveld og helg videre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...