søndag 18. mars 2012

Grønne tider

Fargerike kåret nylig grønn til "Årets Farge 2012". Grønt skal visstnok være beroligende og avslappende, og derfor være en god farge å omgi seg med.

I dag skulle jeg plukke ut stoff til et møbel, som jeg har pusset opp og malt, og som nå kun mangler stoff. Valget falt naturligvis på noe grønt:)  Når sant skal sies så var det faktisk helt tilfeldig!


Hjemmet mitt inneholder svært lite grønne ting. Får se om jeg blir bitt av trenden.


Da er det bare å finne frem stiftemaskina og stoffe ivei. Resultatet kommer om ikke så lenge...håper jeg!

Nå skal det først nytes litt te fra mitt favoritt-te-servise fra Jade Jagger for Indiska. Teen blir litt ekstra god i den slik kopp :)



God søndag!

Klem

2 kommentarer:

  1. Hei Vigdis :-)
    Håper alt står bra til hos dere.
    Det var noen NYYYDELIGE kopper, tenker teen smakte i de ja !!
    Ha en fin søndag !

    SvarSlett
  2. Heiii!!!! Alt er bra her :) Samme hos deg, håper jeg! Så moro med blogg. Legg til "Bli medlem", så skal jeg følge deg :)

    En fin søndag til deg og gubben og! Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...