mandag 12. mars 2012

Nymalt krakk - en fargeklatt

Har lenge gått og tenkt på å male min hvite ikea-krakk i en sprekere farge. Det er vår i luften og jeg kjenner at jeg trenger farger.

Kan virkelig anbefale denne malingen. Den renner lite og er nesten luktfri, noe som er svært viktig med baby i hus :)

Dette er min "nye" krakk - ikke overraskende ble fargen turkis



Den har nå fått sin plass i kjøkkenkroken, foran ovnen, som jeg liker å skjule. Synes det ble ganske så pent, jeg :)


Nå er det tid for solkvinnen og babyen å komme seg ut i sitt rette element. Denne nydelige vårdagen må NYTES!

    Ha en fin dag!

    Klem

1 kommentar:

  1. Der kom du meg i forkjøpet ! :-) Jeg går og venter på at IKEA skal få inn igjen denne. Og planen er da også og male den i mint. hehe..
    Samme søppelkasse har vi også:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...