mandag 30. april 2012

H&M Home

Med sine 2500 butikker rundt om i hele verden er H&M en av mine favoritt-billigkjeder når det kommer til mote.


Den første butikken åpnet i Västerås i Sverige i 1947 og het dengang bare Hennes.



I 2009 ble H&M Home lansert, og er foreløpig kun tilgjengelig på nett i Denmark, Finland, Germany, the Netherlands, Norway, Sweden and the UK.

Har, for å være helt ærlig, aldri vært særlig imponert over det jeg har funnet her. Så ble positivt overrasket da jeg surfet innom H&M Home forleden dag. Er tydelig at noe har skjedd siden sist. Utvalget var helt klart både større og bedre enn sist jeg var innom nettsiden. Til og med så bra at jeg fikk lyst å handle :)


Bilder til inspirasjon

 








Flotte puter



Oppbevaring



Telys




Badematter

Sengetøy




Ha en herlig 1.mai!!!

Stor klem

3 kommentarer:

  1. Her var det MYE Herlig inspirasjon.
    Herlig bilder. og jeg fikk lyst på masse av disse tingene, tror jeg må sjekke Hennes Og M på nettet :-)
    Ha en fin dag Solkvinnen :-)

    SvarSlett
  2. Så enig !! HM Home har masse fint synes jeg. Putene mine på slagbenken er herfra. Disse oppbevarings "kurvene" var også fiiine ! Er på utkikk etter en i trappegangen- så TAKK for tips:-)

    SvarSlett
  3. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...