torsdag 12. april 2012

Lampedrømmer

Jeg drømmer om ny lampe over spisebordet. Og har en liten tanke om å bytte ut den gamle når det "nye" bordet er på plass.

Enn så lenge nøyer jeg meg med å lete etter drømmelampa.


Dynamo pendel

En slik mintgrønn fra Superliving har jeg drømt om lenge




Industrilampe


1. Shaerven fra Living 2. Hvit taklampe fra Trademark Living 3.  Lampeskjerm fra Hjem i tiden 4. Lampe fra Living 5. Mintgrønn lampe fra  Bloomingville  6.Lampe fra Wilda Hem



Det er så mye fint. Akkurat nå heller jeg mot en svart en, mens jeg kunne tenkt meg en fargerik over kjøkkenbenken f.eks. Burde helt klart vente til en evt ny bolig. Her i gården er det sjelden fornuften som seirer, så vi får se :)


Ha en fin bloggdag!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...