mandag 2. april 2012

Svensk påske

Jeg startet påskeuka i Sverige. Nærmere bestemt her



Og det var jeg ikke alene om. Mon tro om ca. hele Oslo var samlet på Furuset i går kveld? Hva skjedde med å dra på fjellet, liksom?

Joda, jeg kom meg gjennom butikken, ganske så målrettet. Alt går når man er der uten utålmodig mann eller barn på slep :)

Måtte bare ta noen bilder av alt det fargerike, som har dukket på min vei gjennom varehuset.


Morsomme vaser og lamper



En litt mer spesiell variant av en lampe


F A R G E R ! ! ! :)


Bøtter og rammer


Masse blomster


Vaser, lys og stoler



En litt mer orientalsk stil var også utstilt



Disse stoffene likte jeg godt, men var dessverre utsolgt. Tror det skal bli gardin til barnerom av en eller begge



Dårlig bilde, men tror det er her påskeharen holder lager i år (til høyre)


Foruten et par småting til min mor ble følgende med meg hjem: Noen nye glass, rammer til barnerom og andre rammer + en gul vase




Nå er dagen i full gang her i huset.  Hjemme alene med 2 småknøtt, som må aktiveres. Planen er derfor å lage påskepynt :)

Blogges snart!

Tirsdagsklem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...