fredag 27. april 2012

Tapetfavoritter

Tapeter er i vinden som aldri før, og som så mange andre har jeg også lagt min elsk på denne måten å dekorere vegger. Det startet med "en vegg i stua", mens nå tapetseres det litt i "hytt og pine" :) I tillegg til å bruke de på vegger kan man både tapetsere møbler og bilder. Utvalget har etterhvert blitt stort og variert.

Trenden virker å være å velge dristigere tapeter. Jeg har, derimot, ikke turt å være like vågal. Men valgt å tapetsere kun to vegger i vår leilighet, soverrom og gang, i litt roligere/dusere farger/mønster.


Denne tapeten er fra Maxbo. 
Mener å huske det er en type Italien Silk

 
 


Soverromstapet brukt i en gammel ramme kjøpt på loppis



Elsker denne blå tapeten i gangen oppe. 
Merket er Borås fra Borge. Den er dessverre utgått, så tror jeg
rett og slett bare å bli boende her ;)

 


Retrovilla en nettbutikk som har selger fantastiske retroinspirerte tapeter.
Dette er noen av mine favoritter. Elsker blått! :)



For de litt mer vågale



Herlige barnetapeter



Mine absolutte favoritter, og de jeg muligens hadde valgt dersom barna skulle
fått tapet på rommene akkurat nå, er disse to fra Ferm Living
Tipper storebror hadde digget en vegg full av tog :)
Og lillesøster en full vegg av trær...Eh! he he (mor er dessverre ikke så glad i prinsessestilen)
Er veldig i tvil når det gjelder Dotty-tapeten. Den tror jeg har blitt "allemannseie"
(den dukket til og med opp på Ikea)




Hurra, det er fredag!
Ha en god fredag videre og superduper helg!

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...